utorak, 1. ožujka 2011.

Hey There :)

U jednom postu sam rekla kako u slobodno vrijeme plešem nešto...e pa u ovom ću vam ja to pobliže objasniti...Sport koji plešem zove se Akrobatski rock n roll i plešem ga već 7 godina.Treninzi su mi 3 puta na tjedan i obožavam svaku njegovu minutu.Treniram u jednoj formaciji "Crne Pantere" ,koja ima stvarno sjajne rezultate.Neki ljudi mi govore "Pa kako ti se da?" no ja na te komentare samo zabacim glavom.Kako mi se nebi dalo?! To je ples koji me naučio životu,a i na plesnom podiju osjećam se kao da mogu napraviti što god poželim!Mogu skakati,trčati,letjeti,vrtjeti se!Jedni od boljih prijatelja koje imam sam upoznala upravo tamo (dobro svoju GossipLady sam upoznala u školi al to je ipak obaveza) i to nikad nebi promijenila.Možda vam se 7 godina čini puno,ali kada malo stanete i razmislite to je malo. 7 godina druženja ili 7 godina ljenčarenja-pa vi sad izaberite.Jedva čekam da budem u paru s nekim,ali ne znam kada će to biti jer baš puno dečkiju i ne pleše.U tom plesu postoje zapravo 2 načina plesa.
1) U paru (cura i dečko)
2) U formaciji (Miješano ili samo cure/dečki)
Treneri stvarno pomažu svima,najbolje kako znaju.Moja trenerica se zove Maja i njoj mogu o svemu pričati....Čak mi je savjetovala u koju srednju školu da se upišem!Ona mi je druga najbolja prijateljica i napustit će me tek kada se ispišem (a to se neće dogoditi) .Stvarno ne znam šta bi bez tog plesa....
Zamislite na primjer svoj život i oduzmite jednu stvar bez koje ne možete...Kako biste se osjećali?

Nema komentara:

Objavi komentar